Opravy Commonrail vstřikovačů
Opravujeme vstřikovače všech výrobců jako je: VDO-Continental(Siemens), Bosch, Denso, Delphi, CAT.
Oprava spočívá standardně tímto postupem:
1) Ultrazvukové čištění trysek
2) Otestování vstřikovače jak elektricky, tak mechanicky na zkušební stanici
3) Informace a protokol z testu předány zákazníkovi a dále je domluven postup opravy a finální ceny.
4) Oprava vstřikovače včetně protokolu a vygenerování nového kódu pro zápis do řídicí jednotky
5) Zaslání vstřikovače zákazníkovi
6) Na všechny repasované vstřikovače poskytujeme roční záruku!
Po dlouhodobém testování uvádíme na trh také opravu piezoelementu u CR vstřikovačů VDO/Continental(Siemens) použitých v koncernových(Škoda,Audi,VW, Seat) 1,6tdi motorech
a dalších modifikací značek jako je Ford, Peugeot a Citroen s motory 1,6Hdi, 1,8tdci, 2,0tdi, 2,2tdci, 3,6td, apod....
Pokud má auto nepravidelný chod motoru a na pinech piezočlánku je naměřen odpor jiný,
než je rozmezí 160-220kΩ, izolační odpor je menší než 180-200kΩ a případně i hodnota kapacity je mimo rozsah 2,5-4,2 µF, je nutná oprava.
Tato oprava zahrnuje opravu(regeneraci speciálním přístrojem), případně výměnu piezočlánku.
Vzhledem k dlouholeté zkušenosti s opravami pieza, můžeme garantovat 100% funkčnost!
Níže uvádím nejčastější označení vstřikovačů jak koncern VW, tak koncern PSA, Ford a Land Rover
Kompletní seznam si můžete stáhnout zde: Seznam všech commonrail vstřikovačů Continental/VDO/Siemens