Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Záhada

(Milan, 27. 9. 2020 10:43)

Motor BMN

Passat b6 2.0 tdi 125 kw

(Dominik , 14. 7. 2020 9:04)

Dobrý den potřeboval bych poradit se nevím si rady. Jel sem s práce a auto zničeno nic my začlo se klepat když sem sešlapnul plyn tak jak kdyby v motoru něco chrastítko tak sem to dostavil a znicrho nic když do toho sednu nastartuju tak se my to klepe a nemá to žádnou síla a s výfuku se strašně kouří mohli by stě my poradit co to je a kolik by to asi tak zhruba stalo prosím?

Re: Passat b6 2.0 tdi 125 kw

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:31)

Dobrý den,

tohle je auto přivézt a pořádně zdiagnostikovat.
Může to být soustu věcí.

Info o dpf

(Lukáš , 2. 8. 2020 21:54)

Zdravím chci se zeptat mám Mazda 3 bk hatchback rok 2008 1.6MZ-CD 80kw kód motoru Y6 koncept PSA a když jedu tak po 50km zapne sahara a fouká naplno i na volnoběh jako má místě a po 10 minutách se ustaly pryto dělá k vůli tomu že probíhá regenerace fapu ale koncovku výfuku mám cistou jako kdyby to jezdilo na elektřinu ale na třetím vstřiku jde vidět zeje trochu spinavi je možné že nekonečnou regeneraci mě způsobuje spatne těsnění pod vstrikem ?mám vstrikovani comonrail děkuji moc za odpověď

Re: Info o dpf

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:30)

Dobrý den,

pokud je vidět, že je vstřikovač od spalin, tak s největší pravděpodobností Vám podfukuje v dosedací ploše. Osadit novou podložkou a šroubem a měl by být klid.

Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(Jan, 20. 7. 2020 11:08)

Dobry den chtěl bych se zeptat .Mam passata b6 2.0 tdi 125kw BMR .Mam problem s tim ze když zaradim 3 a jedu do kopca tak me to vynechava nad 30 ot .Mohlo by to byt vstřikama ? Projevuje se to jen cuknutim .

Re: Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:26)

Dobrý den,

pravděpodobně jeden ze vstřiků bude podfukovat.

B6 2.0 common rail 100 kw

(Pavel, 23. 7. 2020 17:38)

Zdravím, potřebuji prosím poradit...
Mám b6 2008 100 kw common rail auto z ničeho nic jede na 3 válce chyba zadreny vstrik vstrik vyměněny za nový ...problem přetrvává kabely ok 3ti vstrik a válec vysílají do řidiči jednotky motoru ale řidiči jednotka nevysila zpět do vstriku ...výměna řidiči jednotky problem přetrvává ...já už si nevím rady co s tím muže být.

Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 8. 2. 2020 23:43)

Zdravim, nedávno mi pustili rozvody na diaľnici tak sa menila hlava, všetky tesnenia a odvtedy mi auto ide na 3 valce, strašne dymí a vôbec nejde do ťahu, na voľnobehu dosť klepe aj počas jazdy, vypisovalo chybu ventil pumpy trysky 1 valec neverohodny signal vstrekovaču a vymenil sa ten vstrekovač za repasovany, bol tam z označením 073S a dal sa tam 073G a stále to robí len s tým rozdielom, že na starom vstreku za studena akokeby išlo na 4 valce a keď sa zohrial na 90 stupňov tak až vtedy začalo klepať ale aj tak neťahalo vôbec a vynechavalo ho a teraz ide stále na 3 valce a teraz vypisuje chybu 17668 - ventil čerpadla/trysky valce 1 (N240) nesmyslny signál P1260 - 006 zkrat na plus, poraďte čo to môže byť lebo mi už fakt nevieme, vďaka

Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 10. 2. 2020 7:58)

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.

Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 20:03)

Zdravim, pomýlil som sa v označení, 073D...ani ten tam nemôže byť?

Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 21:49)

Dal som tam ten starý vstrek 073S a na voľnobehu ide na všetky 4 valce, no keď sa zohreje motor a idem na ňom tak nejde do vykonu a začína ísť pomaly na 3 valce a začne dymiť

Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens*live.cz, 11. 2. 2020 12:02)

Dobrý den,

aby byla opravdu jistota, ideálně nechat všechny vstřiky zkontrolovat na stolici a vyměnit kabelovou lištu ke vstřikovačům. Předtím zkuste tento vadný vstřik prohodit s jiným, jestli bude i chyba cestovat. Případně může být problém s vymačkaným sedlem v hlavě. Vyndejte je všechny a koukněte, zda některý nepodfukuje.(jsou vidět zčernalá místa od spalin u dosedací plochy)

Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 11. 2. 2020 12:15)

Dobrý deň, bol som s tým jazdiť a auto už ide normálne na 4 valce len nejde moc do výkonu, vypisovalo chybu v plniacom tlaku čiže turbo nezopne pri nízkom tlaku, intercooler je prasknutý a váha vzduchu vyhodilo chybu, je možné že tým intercoolerom a váhou vzduchu sa výrazne zníži výkon? Spotreba už je vporiadku ani tak hrozne nedymi do 3 tisic otáčok

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 12. 2. 2020 10:43)

Pokud je prasklý intercooler, doporučuji ihned řešit. Turbo bude dostávat pokyn k dosažení požadovaného tlaku, což znamená, že se bude přetáčet a hrozí jeho zničení. Váha bude taky vypisovat nesmysly a nástup turba bude samozřejmě pomalejší, vzhledem k netěsnosti na IC.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 12. 2. 2020 19:08)

Vďaka, vyriešené... ešte sa muselo egr zapchať lebo turbo tlačilo až od 2700otacok a strašne dymilo...teraz ťahá krásne od najnižších otáčok a už tak moc nedymi ale aj tak mi vyhodilo kontrolku motora s popisom "emise do dilny" ...a egr neplanujem kupovať druhé, dá sa ešte toto dymenie a kontrolka dať preč až stále nevyskakuje?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 21. 2. 2020 11:04)

Dobrý den,
pokud jste EGR zaslepil, tak to jednotka pozná a kontrolka se rozsvítí. Musel by Vám někdo v jednotce softwarově EGR vypnout.

2.0TDI 125kw BMN

(Martin, 21. 1. 2020 1:10)

Dobrý den, mám Tourana 2007 170t. najeto. Trápí mě studené starty,čím auto déle stojí (více jak cca10hodin) blbě startuje. Za tepla krásně na drc. Diagnostika m la jednou hlášku vadu vstřiku ale nyní po smazání ne.Mohou to být třeba špatné těsnění na vstřikách nebo zhaviče? Děkuji moc.

Re: 2.0TDI 125kw BMN

(siemens-live.cz, 24. 1. 2020 8:42)

Dobrý den,

zkontrolujte, jestli opravdu žhaví a všechny žhavicí svíčky jsou v pořádku. Pokud je toto o.k., vyndat vstřikovače a přegumičkovat. Buď jsou špatné žhavičky nebo padá nafta. Pokud i po přegumičkování budou ranní starty špatné, zkontrolujte tandemové čerpadlo.

Touran 2.0tdi BMN

(Ondřej, 9. 1. 2020 0:02)

Auto po studeným startu občas i za tepla kucká, cca před dvěmi měsíci jsem měnil dpf (starý se rozsypal) a zároveň pak i chladič zpětného vedení výfukových plynů, teď pro změnu opět praskl chladič zpětného vedení, chtěl bych otestovat vstriky, děláte tedy opravy jen elektrické části nebo i mechanické? Nesetkali jste se s tímto problémem?


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

následující »